Kärleken i mitt liv

Så hittade jag den äntligen.
Kärleken i mitt liv. iPod Classic. 120GB.
Fick den i födelsedagspresent. Kääääärleeeek!
Så jävla pissigt bara att all min musik försvann innan...bajs.

Fick även en ny hårddisk i present. Hämtade musik både hos pappa och hos systers kille, så nu börjar det ljusna igen. Hittade även en del skivor hemma med mp3 på, som jag tydligen gjort förut, väldigt uppskattat nu måste jag säga.
En nackdel med det här med iPods dock, är att det inte går att spara ner det man har inuti sin iPod i datan. Om det hade funkat så hade jag kunnat tagit all musik ifrån mina gamla iPods och bara fört över dom, men det går inte. Iallafall vet inte jag hur man gör det.
Försökte febrilt komma på hur man får in filmer i min nya älskling, fick till slut hjälp och har idag löst problemet. Nu ska jag kolla på heroes och annat på väg till jobbet.

Faan vad gjorde man innan iPoden kom egentligen?? hur överlevde jag?!



Den är så fiiiiin min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0