pinsamt värre

Jag skäms.
Jag skäms över att jag slösade bort nästan 2 år på en människa som jag numer bara anser vara totalt patetisk.
Hur gick detta till?
Vad hände?
Jag skäms över at jag var tillsammans med en människa som sedan var typ tillsammans med en plastdocka. Inte ens en snygg plastdocka (om det nu finns sådana).
Jag vet, det är jävligt lågt och framför allt töntigt att prata om och älta sina ex "nya", men alltså jag kan inte låta bli, för jag skäms så fruktansvärt!
Vad i helvete såg jag hos en tjej som sedan var med denna extremt dåliga Linda Rosing-kopia? (hur det nu kan bli sämre än Linda?) uh, jag mår dåligt och äcklas något så fruktansvärt.
Det finns en bil som åker runt i Stockholm med en stor reklamskylt på taket med en naken tjej på, det är reklam för någon strippklubb eller liknande, den skylten pryds av denna uppblåsbara-Barbara-tjej, alltså inte hon jag var tillsammans med, utan den tjej jag blev "dumpad" för. Ja faktiskt, ungefär så var det. Det kan jag ärligt säga.
Classy att ha playboy symbolen tatuerad på muttan, hett, eller näe, det är ju bara så urbota korkat så man vet inte var man ska ta vägen.

Iallafall, hur kunde jag spendera all min tid på denna tjej? det är för mig idag helt obegripligt.
Det är det enda jag tänker på och funderar över, när jag tänker på de senaste 2 åren.

Hur gick det till?
Varför såg jag inte då, det jag ser nu?

Ibland kan man ju bli knäpp på sig själv alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0