Need I say moore?



Inte mycket gjort idag. Jävla regnet gjorde mig på bajshumör.
Jag cyklade senare ner till centrum för att hämta ett paket och köpa cigg. Kommer dit och märker att jag inte har plånboken med mig! Fick såklart panik, hade ingen väska, stoppade allt i mina fickor bara. Trodde ju såklart att jag tappat plånboken, som tur var kunde jag hämta paketet för avin hade jag i min ficka. Cyklade hem fort som faan och där, i min lägenhet lligger den förbannade saken. Så det var ju bara att knalla ner till kiorren och köpa cigg. Bråttom hade jag för min serie "mistresses" var på väg att börja. Missade bara 4 minuter typ. Åh vad jag älskar den där serien. VIll köpa, men den finns inte nånstans. Jo, på Amazon.com, kanske ska köpa den där då. Eller vänta lite tills den kommer till CDON eller discshop eller nåt.

Nu ska jag dricka mitt kaffe, ta en cigg och kolla Heroes! det var det som var i paketet jag hämtade! Min älskade DVD-box. Jag vet vad jag kommer göra nästa vecka...  eftersom det är Pride nu, tänker jag inte sitta hemma denna vecka iallafall. Ska iallafall se första avsnittet nu, ser fram emot Niki/Jessica, hon är min favorit från första säsongen.




Ali Larter - Niki/Jessica...  need I say moore?

Imorgon öppnar parken! FAAAAN om det regnar. Fan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0