Kebabrulle is da shit

Jag åkte och köpte mig en kebabrulle. Nu har jag ont i magen.
Varit duktig och städat på balkongen och så släppte jag ut missarna där! Båda sprang ut på en gång, men det var inte så långvarigt, dom gick in efter en kort stund. Jaha, där fick man för att man varit snäll...

Nu sitter jag och svettas, HUR ska jag kunna sova inatt? jag tror faan jag ska sova på balkongen inatt... det ska jag fasen göra. Gsus så skönt!

På måndag tror jag det blir, som jag drar ifrån Stockholm. Lite tråkigt men också skönt. Ser fram emot ett visst möte däruppe. Long time no see som det heter.
Så ska jag självklart träffa syster, systerson och systers sambo. Hänga lite med dom någon kväll och dricka lite vin kanske. Jävlar, medicinen, suck... det blir en väldigt vit sommar det här. Till skillnad från förra sommaren, då var det fest varje helg, minst. Mycket har förändrats sen dess. Vissa visade sig vara helt från vettet, och då orkar inte CathyP.

Imorrn kväll ska jag till Debban (om det inte regnar, då stannar jag hemma) med bästa Ava + flickvän och kanske någon mer, ser fram emot det sjukt mycket. Hoppas min rygg är lite bättre imorgon. Det blir ju självklart en nykter kväll, cola får det bli hela kvällen, men det gör inte så mycket. Irriterande bara att jag har hela kylen full med alkohol, undrar när jag ska dricka den? Pride kanske? Där har jag sjukllg beslutsångest också, biljett eller inte? Det får jag tänka på nu när jag är borta, Paraden är säker iallafall, vilket väder det än blir. Det är så sjukt roligt att gå i den! Världens adrenalinkick får man, och lyckorus. Lyckokänslor i miljoner. Helt underbart. Måste ordna en outfit först också. Förra året var vi ju Pilfs, i år blir det något annat hett.

Lycka. Kärlek. Fest. Aahh, fantastiskt.

Nä nu ska jag bädda på balkongen.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0