What if the words I said to you were lies?

Jag har hittat en ny favoritserie, "Mistresses".
Satt och zappade runt i tisdags och hamnade på 4an där denna visades. Tydligen är det en BBC-serie, och av min erfarenhet gör BBC grymma tv-serier. Nu har jag sett 4 avsnitt + det halva jag såg i tisdags, och jag är helt besatt, igen. Den handlar om 4 engelska kvinnor i 35års-åldern typ (lite svårt att veta vilken ålder det är på dom, men 30-40 tippar jag på) och deras liv. Antingen så blir dom bedragna eller så bedrar dom någon.
Det var längesen jag såg något som framkallar så mycket känslor. Jag antar att det beror lite på att jag själv blev bedragen under en lång tid, jag känner verkligen igen mig själv ibland.
Har du inte sett den, se den. Jag är helt frälst. Sen så är en av dom hysteriskt vacker också, eller alla 4 är väl det, men en är outstanding.



Fantastiskt vackra kvinnor, i en helt underbar serie som sagt.

Det finns en person, som jag under en lång tid varit attraherad av, typ 3-4 år kanske? Ibland var jag så nära att låta fantasin bli till verklighet, men pga mitt sk "förhållande" med Aleks så gick det aldrig riktigt långt.
Jag kan säga att vid några tillfällen gick jag nog över gränsen för vad som är "tillåtet" i ett förhållande, men ändå ganska oskyldigt.
Det var så väldigt förbjudet med denna människa så det gjorde ju saken ännu mer spännande. Blickar, ord och närhet.
Det förbjudna är ju alltid spännande, så även för mig... nobody's completely perfect. Attraktionen finns definitivt kvar idag, och den har blivit starkare och mer påtaglig.
Vi får väl se hur detta slutar...eller snarare var och när detta slutar...


Imorrn hoppas jag att jag vaknar utan halsont, jag vill inte bli sjuk nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0