I'm a slave 4 u

Jag och bästa B. var i Skärholmen och hängde idag. Shoppade lite, drack kaffe, åt mat och sen glass. Så längesen vi sågs och det var verkligen på tiden nu!
Åkte sedan hem och sov någon timme, jag kan fan sova hur mycket som helst, det finns inget stopp.
Nu ska jag fixa mer med min iPod och vara allmän datanörd som vanligt. Gillart.


dagens tio-i-topp

Mina favoritmusikvideos, alla av olika anledningar. Utan inbördes ordning vill jag än en gång påpeka.

1. Junior Jack - stupidisco
2. Aphex Twin - windowlicker
3. Chris Isaak - wicked game
4. Michael Jackson - thriller
5. Wham - last christmas
6. Justin Timberlake - what goes around
7. Benny Benassi - satisfaction
8. Enrique Iglesias - hero
9. Radiohead - street spirit
10. Britney Spears - I'm a slave 4 u

Det ligger ganska mycket jobb och funderingar bakom dagens lista, men det som stör mig är att om typ någon timme kommer jag komma på nån annan video som borde varit med. Jag vet det. Well well. Jag står vid mina val nu. Alla dessa är riktigt fantasatiska på ett eller annat sätt. Check them out vetja.

Och så hoppas jag att Elli är nöjd nu!!!

men vafaaaaaan! försöker lägga upp en bild men det gååååååår inteeeeee






Kommentarer
Postat av: Elli

Hahaha, jaa, nu är jag nöjd! Var en jäkla torka på listor där innan. Och så fick du ju med Britneys "I'm a slave 4 u" så då blev jag ännu mera nöjd

2009-07-19 @ 22:33:25
URL: http://elloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0