090625

5 saker ni inte vet om mig (eller ja, vissa vet säkert detta, men inte ni som inte känner mig)

1. Jag älskar ost. Skulle kunna leva på brie och getost.
2. Jag tycker inte om godis. Inget fan alls. Däremot chips och ostbågar, sånt gillar jag.
3. Jag har aldrig hållit på med någon sport.
4. Jag tycker inte om lekar och dylikt. Jag hatar det. Jag har dock blivit lite bättre på senare år.
5. Jag åker inte karuseller. Senast var barn-bergochdalbanan på Grönan i nian. Då trodde jag jag skulle dö. Aldrig åkt någon annan bergochdalbana.
6. Jag är sjukligt fascinerad av krokodiler och dinosaurier.
7. Jag klipper mig väldigt sällan, senast var i oktober. Färga håret har jag gjort en gång i mitt liv.
8. Jag borstar aldrig mitt hår.
9. Jag hatar när jag blir kallad gumman osv. Gillar inte när det ska gullas med mig.
10. Jag vill bli rik och jobba ideellt på katthem.

Sen finns det ju miljoner mer saker också, och en massa hemligheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0