090629

Hade idag ställt klockan på 07,30, men vaknade nu kl 10. Jag ska cykla iväg och handla lite, sen hem och fixa lite sallad och sedan vidare till stranden om ryggen fortfarande är ok. Håller tummarna.
Avbokade iallafalll Bagheera's tid hos veterinären nyss, en sak mindre att göra på min lista.

Pratade med Titti igår, äntligen, vi har ringt om varandra ett tag nu. Fick höra lilla Buster prata samtidigt. Jag ska träffa dom nästa vecka, finally.

Det är sådan jävla bastu i min lägenhet så ni anar faan inte. Inatt har jag sovit med fönstret öppet och min fläkt som har blåst i mitt ansikte, men det funkade för jag har sovit hela natten, lite för länge tillochmed.

Jag älskar detta väder! Så nu måste jag skynda mig ut i solen så jag bygger på min bränna! Helt sinnessjukt, lyckades bränna mig i nacken igår, fast jag bara solade framsidan, hur faan är det möjligt? Well well...


Kanske en av världens bästa filmer, och en av världens tuffaste tjejer, Juno. Jag vill ha en sådan där telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0