Snowwhite goes whitetrash


Cool bild. En konstnär vid namn Dina Goldstein har gjort denna. En misslyckad Snövit med massa ungar osv. Snövit goes whitetrash. Gillart! som fan.

Den här är lite läskig tycker jag. Men snygg!! Obersee, Tyskland.


Är lite smått uttråkad så jag surfar runt efter snygga bilder och annat skoj.


Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon som Johnny Cash och June Carter. En av dom bästa filmerna jag sett. Ett av dom vackraste paren på film också tycker jag. Jag älskar deras duett Jackson, är sjukt imponerad av att dom kan sjunga så bra! det trodde jag väl inte...

Nu ska ni få se ascoola foton!!
För några år sen, det är säkert typ 6-7 år sen, så var jag, mamma och min syster inne i stan och gick runt, utanför Berns fanns det en utställning. Jag är inte speciellt intresserad av utställningar och liknande, även fast jag kan tycka det är skoj ibland, som omväxling, iallafall så var det en jädrans massa foton utomhus, flygfoton av olika saker i världen. En fotograf, Yann Arthus-Bertrand heter han (om jag stavar rätt...) har tagit en himla massa foton av häftiga delar i världen. Vissa kan man inte tro att det är vår jord som ser så häftig ut, men det är det!! Det finns en bok med alla dessa foton i, den vill jag ha, fattar inte varför jag inte köpt den än... ska faan beställa den nu, Pronto. Jag blev så fascinerad av fotona så jag gick runt där i flera timmar. Det blir ju en helt annan sak såhär, små bilder på datan, i verkligheten var dom ju stora! Så häftigt!Aja, kolla in dessa, ett litet axplock:

Träd i spegelblankt vatten.

Om jag inte misstar mig så är detta Flamingos. Har för mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0