this is not what they said

Jaha då börjar jag väl om då. Jävla skit-tekniska prylar som inte ska klara av att åka i golvet en gång. jaja, det mesta är ju ersättningsbart, allt utom fotona vill säga. Vissa foton var det lika bra att dom försvann.. Man ska försöka se något positivt i allt!

Nu ska jag gå till affären, eller cykla, har inte bestämt mig än, vet inte om jag fixar gå hela vägen och sen hem igen. Måste köpa något gott att bjuda på, får besök om typ en timme. så nu måste jag skynda mig!!!

Nu blir det inte så mycket bilder på ett tag, jag har ju nästan inga kvar...

Den här filmen ska jag se idag

En av dom bästa! Perfekt för att bli på bra humör.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

åh satc är så bra :)

2009-06-25 @ 08:49:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst e den! typ världens bästa film :)

2009-06-25 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0