Bruce Bruce Bruce...

Bruce, Bruce och åter Bruce. Vad är grejen?! Jag förstår verkligen inte. Han är bara tråkig och hans musik är om möjligt ännu tråkigare. Men alla (många iallafall) verkar tycka motsatsen. Får en känsla av att många tycker så bara för att. För att man ska tycka han är bra. Tre spelningar på raken, herregud. Jaja.

Somnade på soffan typ kl23 igår, missade halva "V" det är jag lite ledsen för idag. Men jag fick sova ut ordentligt, vaknade 11.30 idag, så skönt!

Fick sen ett ryck och rensade avloppen! Finally!
Nu är det bara det i köket kvar, och det drar jag mig lite ifrån att göra, jag är osäker på hur jag sätter ihop allt som det ska sitta igen. I badrummet var det inga problem, förutom att jag var rädd för att det skulle komma upp något äckligt djur ur golvbrunnen, pappa sa att det kan det inte "du bor ju på femte våningen, det är omöjligt!" men jag litar inte på det. Förra året satt jordens jättespindel i mitt badrum, var kom den ifrån då?! Hursomhelst så kom det inte upp något djur, inte ännu...   men usch vad mycket klegg det var, alltså jag tycker inte det är så äckligt så jag typ spyr. Visst, det är ju inte det trevligaste i världen, men jag gör det iallafall.
Till skillnad från att typ döda eller ens vara i närheten av en spindel. Brr.

Nu ska jag diska, sen cykla till IcaMaxi och sen hem och laga god mat.
Den här helgen spenderar jag i mitt älskade hem! Så skönt. Ska kolla på fotboll och massa serier och äta gott. Ibland blir jag en ensamvarg och njuter av att vara ensam och inte göra något alls. Hela den här veckan har varit galnare än galnast, så jag behöver verkligen detta nu. Självklart ska jag pussa på och gosa med mina killar också, det behöver dom, och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0