I'm so 3008, you're so 2000 and late

Fy attans vilken skön dag jag har haft idag. Handlade först, åkte hem och gjorde iordning sallad och lite vattenmelon. Tog en solstol på cykelstyret hehe och cyklade till beachen. Grejen är ju att jag inte kan ligga på rygg, men sitta går bra, därför fick stolen följa med. Var där några timmar och hann såklart bränna axlar och nacke typ. Men nu har jag fått en solbränna, synd bara att jag inte blir brun överallt lika lätt som på ryggen och axlarna, men det kommer ju. Såg precis på vädret och tydligen ska det bli såhär tillochmed lördag! fy satan va skönt! Det enda jobbiga med det här vädret är att jag har det vidrigt varmt inne, men jag får stå ut...

Idag har jag lyssnat på Mariah Carey's nya låt hela dagen typ, "obsessed". Första gången jag hörde den gillade jag den inte speciellt, hon är ingen favorit direkt. Men nu kan jag inte leva utan att lyssna på den! Sjukt bra!
En annan stört bra låt nu är Jeremih - "birthday sex"

Ska snart gå och smörja in mig och sen försöka sova. Imorgon tänker jag dra ännu tidigare till stranden, och imorrn tänker jag äntligen bada! Just fan, kom på nu att jag köpte jordgubbar som står i kylen, det blir lite kvällsmat.

Nu närmar sig resan upp till mina föräldrars stuga. Ska även iväg en kväll och träffa en kompis som jag inte träffat på länge, ser fram emot att träffa honom igen. Vi brukar kunna fördriva tiden ganska lätt.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0