nostalgitrippande

Herreguuud vilken dag!!! det tog aldrig slut på människor! lämnade mitt jobb 21,00 idag.... och ska vara tillbaka kl 9,00 imorrn bitti. Förväntar mig ett 12timmarspass imorrn.

Efter jobbet imorgon ska jag hem och kolla på gamla klassikern "V" som kör igång igen, Kl22,00 på 6an tror jag det var. Ser fram emot det. Tyckte hon var så snygg när jag var liten,eller både hon den blonda och den mörka, hette hon inte Diana? fick bara se serien hos min mormor och låtsasmorfar, måste ha varit typ 1985 eller nåt. Jaja, ska se det imorrn iallafall.

fem-i-topp

andra saker jag gärna skulle se igen på tv

1. Trolltider
2. Heartbreak high
3. Degrassi high
4. Toffelhjältarna
5. Solstollarna

Det finns en miljon andra saker jag också skulle vilja se igen, men såklart kommer jag inte på alla nu. Jag älskar såna där nostalgitrippar. Vare sig det gäller musik, tv, kläder eller leksaker eller något annat. Därför jag är så kär i mina My Little Ponies.

Den här bilden är tagen 1998, eller 1997, den skulle kanske kunna vara tagen tio år tidigare än det. Vi hade 80talsdag i Gymnasiet. Det är min rosa bandspelare, den står i mitt köksfönster idag. Fick den på min 10årsdag 1989, den fyller alltså 20 år i år, om ungefär exakt en månad idag. Den funkar helt fläckfritt fortfarande! 

Som sagt, nostalgi. Me likie.

Btw, vi är så sjukt snygga på bilden ovanför så jag tror knappt mina ögon. Jag, Anna, Ullis och Johanna. Jag i den cerisa skjortan. Killer-babes minst sagt.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0