tacky thursday

Jaha då fick jag min dödsdom.
Sjukskriven i ca 2 veckor.
Provtagning.
Röntgen.
Sjukgymnastik.
Mer Voltaren.

Det där med provtagning alltså, fy vad jag tycker det är obehagligt, det gör absolut inte ont, bara sjukt obehagligt. Så tårarna rann som vanligt när jag ska ta blodprov, och varje gång säger dom samma sak "men herregud du har ju tatueringar!" haha ja men det är en helt annan sak, det här handlar ju om sprutor och blod. Tatueringar gör inte ont, snarare en skön smärta, inte ens smärta. Nu har ju jag visserligen inte så stora tatueringar, dom har ju gått snabbt att göra, hade jag suttit i flera timmar så skulle jag nog tycka det gjorde ont.

Så nu ska jag röntgas, och jag måste få tag i en sjukgymnast också. Fast han trodde inte jag skulle kunna börja ännu, pga att jag har så pass ont fortfarande. Ska även åka in till jobbet med läkarintyget. Usch jag vill verkligen inte vara sjukskriven, det är så tråkigt... Framför allt eftersom jag har så ont så jag inte kan ut och göra något. Vill bara lägga mig på stranden, men det är totalt omöjligt, jag dör ju typ när jag ska ligga ner.

Men men, nu får jag försöka göra något positivt av detta iallafall. Så jävla typiskt också att den förbannade hårddisken pajade nu när jag är hemma sjuk, haha det är liksom inte sant. Jag hoppas det är slut på tråkigheter nu. Nu vänder det!
Jag är trots allt nöjd idag, idag är dessutom en ganska bra dag, har inte alls så ont som jag haft de senaste dagarna.

Måste diska lite nu, och sen laga mat och äta. Jag beställde lite filmer inatt, synd att dom inte hinner komma idag. Jag hoppas iallafall att dom kommer innan helgen. Om jag är okej imorrn så ska kanske jag och B. träffas på kvällen. Alkohol kan jag ju också glömma, så länge jag äter medicinen. Så nu blir det vita veckor framöver, hälsosamt värre. Jag saknar B! jättemycket, så vi borde försöka ses imorrn tycker jag. Så himla skoj att man "får" såna bra jobbkompisar, som man funkar ihop med privat också.

Slutbabblat nu.


Ett av mina favoritband, 30 seconds to mars. Jag kommer aldrig sluta ångra mig för att jag sålde biljetten jag hade till deras konsert... Apa.

Later babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0