Natt mot Söndag

Kollade precis på Söndagsparty med Filip och Fredrik från förra söndagen. Kunde inte missa det, mina all-time favoriter var ju med; Killinggänget! Det finns inga andra som gjort så mycket roliga saker som dom.

fem-i-topp

De fem roligaste grejerna Killinggänget gjort:

1. NileCity 105,6. Sjukt rolig serie, med favoriterna "29e Maj", "Kuknästornet" och "Per Hagman".
2. Glenn Killing på Grand, Farbror Barbro och Katrin vid Luciafirandet. Hysteriskt roligt.
3. Torsk på Talinn. Ett mästerverk.
4. Fyra nyanser av brunt. Klockrent.
5. Percy Tårar, med Expressen Fredag inslagen.

Alltså det finns inget dom gjort som jag tycker är tråkigt. Och nu ska dom då till Dramaten. Gud vad jag vill se det.
Sen är ju Henrik Schyffert mitt livs kärlek också. När någon av dom dör, då kommer jag gråta ihjäl mig.

Tidigare visade Kanal 5 Magnus Betnér's "Ett tal till nationen" eller vad det heter. Han är också en av mina stora favoriter. Så rå, bitter och hård. SKämtar om allt.
Vi var på Norra Brunn för ungefär 2 år sedan med jobbet och såg bla honom då, det var bland det roligaste jag sett och hört. Då stod han och pratade om att han hoppades att hans dotter kommer bli en slampa. Idag drog han en grej om folk som tror dom vet allt bara för dom läst på universitet osv "och det vet du, 300poäng på universitetet-kulturvetar-dropout" Åh vad jag älskar den där killen. Jag låg här i min soffa och skrattade så jag fick ont i magen,

Tur man fick skratta lite, Sverige dom jävla mupparna förlorade ju mot Danmark ikväll. Faaan.
Hoppas Robin Söderling gör en sjuhelvetes-jävla-match imorrn.
Så nånting bra hände i sportvärlden i helgen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0