stuck in the middle with you

Vaknade för ca en halvtimme sen, har sovit sen klockan18.00 är lika trött fortfarande, till saken hör at jag sov tidigare på dagen också. Jag hoppas för guds skull att det är pga medicinen jag är så trött. annars bådar det inte specieltt gott...

Mina katt-mentorer var här idag. Det är inga fel på Cosmos alls säger dom, han har ju tappat all päls och ser så liten ut därför, och dessutom bredvid min 5kilos "kattunge" på 6 månader, bredvid honom ser Cosmos rätt liten ut...  haha vad dom skrattade när dom såg Bagheera för första gången idag, som sagt, han ser inte direkt ut som en kattunge, Mutant-katten. Det var trevligt att ha dom här, dom hade varit så snälla och köpt med sig massa kattsand, eftersom jag inte riktigt kan bära det för tillfället...  jag bjöd på fika och vi pratade mest ryggvärk känns det som, fick en del tips om hur jag ska sitta och ligga, båda 2 är sjukpensionärer sedan ganska länge, och båda 2 har problem med ryggen så här satt vi och diskuterade det.
Cosmos blir så konstig när dom är här! Han blir jättesur! De enda gångerna han har fräst (förutom när Siroco och Bagheera kom hit) är när G varit här. Jag tycker så synd om henne! Allt hon vill är ju att gosa med honom, och han bara satt under klösträdet och var sur. Bagheera gick fram till honom och då fräste Cosmos, konstiga katt. Alltid annars när det kommer folk så är han oftast jätteintresserad och inte alls såhär, jag fattar inte. Bagheera däremot var överallt samtidigt, som vanligt hehe. Jaja, det viktigaste var att dom kollade Cosmos om jag behöver ta honom till en veterinär, men det var ju lugnt. Dom sa att jag måste ge katterna fästingmedel innan vi åker upp till stugan....undrar hur det kommer gå...

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Imorrn bitti klockan 08,00 är det jag som ringer Vårdcentralen. Detta är inte hållbart längre. Något måste göras. Pronto.
Lyckades cykla ner till centrum, men trodde jag skulle ramla ihop när jag gått ca 40m därinne, och jag tänkte jobba på måndag? näe, just det. Det lär nog inte hända, om det inte sker ett mirakel, vilket jag hoppas på, för jag är sjukt less på att vara hemma, jag kommer ju ingenstans!!! Solen skiner och det är tropisk värme, men jag sitter fast inomhus. Kul. Verkligen. Suck.

natt natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aaw tacck så mkt :D

allt bra med dig?

2009-06-25 @ 08:48:19
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: CathyP

bra, lite problem m ryggen bara. Men det är ju sommar och sol :D

2009-06-25 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0