vad är det för dag idag?

jaha. Då var det tisdag igen, eller nu är det iochförsig onsdag fick jag nyss veta. Totalförvirrad när det gäller vilken dag det är, allt flyter ihop bara... kan bero på mina konstiga dygnsrytmer och aktiviteter dom senaste dagarna.

I fredags var jag hemma. Satt på msn och roade mig...

Lördagen kom, och som väntat var det strålande sol. B. dök upp med ingredienser till smarrismarrsallad, vi fixade och begav oss till Plajan. skönt var det! Vi låg på min stora filt och åt sjukt god picnic, drack massa vatten och även lite alkohol, läste och snackade en hel del. Om ex och sex, och även en hel del annat...

Vid 18tiden drog vi hem till mig och duschade, fixade i ordning oss och drack lite mer alkohol. Så tog vi tuben till Bondegatan, Där var det lite fest, med trevliga människor och vänner.
Hahah vi drog som vanligt historien om midsommaren 2001, det finns ingen historia som slår den. Så sanslöst rolig verkligen.
K berättade iochförsig en hel del väldigt roliga historier, skrattade så jag fick ont i magen. Den mest underhållande är definitivt följande...: En tjej följer med en kille hem en kväll, till hans lägenhet, dom har sex såklart och somnar. Tjejen vaknar upp, mitt i natten i ett trapphus, naken! och inser att hon gått i sömnen! och hon har ingen aning om vilken lägenhet hon varit i! hahahah detta är så kul!! det slutar med att hon kollar in i massa brevinkast och ser till slut sina skor, får ringa på dörrklockan och killen öppnar och fattar ingenting, där står bruden han tog med hem, naken, i trapphuset, och ringer på dörren tre timmar efter dom haft sex liksom. hahahahahaha jag dööör. Det roliga är att detta är sant, ingen sån påhittad historia. Men, jag var lite alkoholpåverkad, så det kan faktiskt vara så att det var en kille om vandrade runt naken, alltså att han följt med en tjej hem...kommer inte ihåg, men det har ju ingen betydelse såhär.

Efter att journalisten och min fd kombo lekt färdigt med en Grape och en Lime hehe, så skulle vi då gå ut, vilket jag egentligen inte hade nån lust med, vi hade ju så skoj! men jaja, drog till Debban Slussen, och vad väntade oss där?? jo en kö på typ 7 mil... suck. Vi tappade ju helt sugen, eftersom klockan också var typ 02,30. VI gav upp och jag och B. gick till Donken och tryckte i oss lite mat, sen skulle jag hem, blev erbjuden att spendera natten i Skrapan men ville vakna hemma för jag tänkte åka till stranden på morgonen, hursomhelst, det var så varmt och skönt ute, och jag var så full, så jag ville promenera. Det gjorde jag också, hela Hornsgatan, med min onda rygg. Roade mig med att smsa med hon mörka vackra tjejen. Kom hem vid 4 och ramlade bokstavligen i säng...

Vaknar, sur som fan, klockan 9, av sjuklig smärta i ryggen, eller typ svanken. jävla ont så jag vaknade av det, då är det illa... inser att jag kan omöjljigt cykla iväg till Plajan och lägga mig i den fantastiska solen som skiner, kommer inte komma upp från filten av mina smärtor. Satan vad arg jag blev, och tänkte, vad ska jag då göra? sitta och vara sur och kolla tv? näe. Tog en cigg, ett glas vatten och gick sen och sov igen. Vaknade 13,45, då känns ryggen lite bättre.
Så ringer den här underbart snygga tjejen och vi bestämmer att vi ska hänga lite innan jag ska till jobbet och inventera. Mötte henne i Slussen, vi köpte glass och satt i solen i Gamla Stan och slöade. Hon är så vacker så jag tappar typ andan när jag tittar på henne.
Var tvungen att sen gå och jobba, det gick smärtfritt och jag åkte därefter hem och sov.

Igår var det måndag och typ världens stressigaste dag på jobbet. Det som jag skulle göra på hela dagen, gorde jag på typ 2 timmar, för allt annat gick käpprätt...
Åkte till systemet, sen tuben hemåt. Gick och mötte upp henne några hus bort, vi gick hem till mig och satte oss på min balkong och drack, snackade och lyssnade på musik. En sväng ner till lokala blev det oxå, sen hem och såg "Wild Things" en av mina favoritfilmer, så snygg film! och bra dessutom. Fick sedan nattligt sällskap av henne, snyggaste tjejen i världen. Det gillar jag.

Idag var en seg dag. Men ändå inte. Mycket folk på jobbet. Löneförhöjning. Kebab. Ja typ så kan jag sammanfatta dagen.

Nu ska jag sova. Återkommer med typ 10 fem-i-topp listor imorgon, eftersom jag varit så dålig på sistone. Fy på mig.

Gonatt då.


Här är bild på K när hon berättar en annan historia. Snacka om inlevelse. Därför hon är så hysteriskt rolig.
Lite mer löst folk på bilden också, förutom K menar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0