you're so cool

Kollade lite smått på Allsången, men på tv4+ samtidigt gick "Anne på Grönkulla" så längesen jag såg det och åh så bra det var igen! "morden i Midsomer" ger ju den där sommarkänslan, undrar hur många somrar det har visats?

Alltså jag tror ingen förstår hur varmt det är i min lägenhet. Nu sitter jag, i enbart trosor, i mitt vardagsrum, med fönstrena öppna och en sådan bordsfläkt på högsta volym, men jag svettas fruktansvärt ändå. Har stängt dörren till sovrummet och öppnat fönstrena på vid gavel därinne, så kanske det blir lite svalare tills jag ska sova, vilket blir snart för jag är sjukt trött. Man blir så seg av att ligga i solen hela dagarna.

Nu är jag mest orolig för att det ska regna imorgon, det står så på Aftonbladets hemsida. Guuud va tråkigt, vad ska jag då hitta på? det är då pressen kommer, att jag borde städa och fixa här hemma, men det har jag ingen lust med. Jag vill bara sola nu ju. Sen hade vi tänkt dra till Debban Slussen imorrn kväll, men det vill jag inte heller om det regnar. Faan. Hoppas hoppas hoppas att det bara kommer en liten skvätt regn vid 18tiden typ, det är helt okej, om det nu måste regna något.

Handlade på ICA Maxi häromdagen. Jag har ett tag tänkt köpa vita leggings, såna tunna. På Ica fick jag 2 par för 69:-  vilket fynd va?! helt perfekt ju. Jag älskar ICA MAxi, kan gå runt därinne hur längesomhelst. Jag har köpt jättefina skor där tidigare, ska se om jag kan fixa en bild på dom sen.

Nu ska jag lyssna på mina låtar igen. Jeremih, Mariah Carey, Livvy Franc och Framing Hanley. De är de mest spelade i min iPod för tillfället. En cigg, cola och iPod på balkongen nu, kyla ner mig lite.

Medicinen får jag inte glömma innan jag somnar heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0