CathyP presents: Bagheera!

Idag är jag tröttare än tröttast skulle man kunna säga... Men, jobbade iaf mina 8 timmar, sjukt mycket att göra när jag skulle gå, men hade gjort en deal om att gå hem tidigt idag och jobba lite senare nu tors och fre, sen e jag ju ledig lör-sön-mån, måste ju vara hemma med katterna så dom inte slår ihjäl varann. Var och köpte mat, leksaker och ny toa till dom idag. Nu känns det att han kommer snart! känner mig som när man var liten inför julafton, förväntansfull och superlycklig!

Bagheera! Så ska han heta. Perfekt!

har inte sådär jättemycket att skriva nu, är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Sen har min jävla Ischias börjat spöka igen, fy faaan! det gör så jävla ont så ni anar fan inte. tog mig dubbelt så lång tid som vanligt att gå till tunnelbanan idag. Skit oxå....  hoppas det går över snart. Kan typ inte göra nåt, försökte nyss lägga upp benet på pallen, men det strålar smärta i hela benet. FUCK. Jag måste verkligen dammsuga och torka golven innan Åsa & Bagheera kommer på lördag, och vete fan hur det ska gå till så länge jag har så här ont.

Förresten, ni glömmer väl inte Earth Hour 20,30-21,30 nu på lördag?!  Släck och stäng av allt nu för fasen....en timme bara ju.

Aja, nu ska jag smörja in mina extremt torra händer och sen sova....

Just det, en länk till trevliga Åsa´s uppfödning, S'Maine Orchid:

http://www.maineorchid.se/welcome.html

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0