en bra baksmälla

Var och såg "Män som hatar kvinnor" på Rigoletto igår, först måste jag säga att balkongplatser is the shit!
Filmen iaf...  jag är inget big fan av svenska filmer överhuvudtaget direkt, så jag hade verkligen noll förväntningar på den här filmen. VIlket kanske gjorde mycket till eftersom jag tyckte den var jättebra verkligen!
Men alltså, scenerna ganska tidigt i filmen, med Lisbeth och den där vidriga mannen, det var bland det obehagligaste jag sett. Jag Mådde SÅ illa. Jag grät. Det är så vidrigt så jag hittar inte ens ord till det. Fy fan. jag klarar inte sånt där, drömmer mardrömmar i evigheter sen, mitt psyke e för svagt tror jag, åtminstone när det gäller sånt där äckligt. Vill inte säga för mycket för dom som inte sett filmen.
Men jag är iaf mycket nöjd, inte en enda gång under filmen tänkte jag hur mycket klockan var eller så, det är ett bra tecken.
Jag har boken, men inte velat läsa den innan jag såg filmen, man brukar bli så besviken då. Så nu ska jag börja läsa den.

Efter bion blev det visst utgång, det var ju faktiskt onsdag igår ändå. Först Olearys och sen skrattande ankan såklart...det var välbehövligt med lite alkohol. Det bästa av allt, trots lite sömn och baksmälla, jag har inte mått dåligt idag! alls! helt otroligt och fantastiskt! visst trött har jag ju varit som sagt, men det får man ju ta, lätt.

Var och shoppade häromdagen igen, i Skärholmen. köpte stövlar, kofta, kjol och jeansleggings med dragkedja nertill. Sjukt nöjd! Stövlarna kostade mig bara 199:-    sen köpte jag ju 2st korta skinnjackor förra veckan, vilken en av dom är jag hopplöst förälskad i! jag kommer ha den jämt... 
Imorrn ska jag hämta ut min "Mad Men" box oxå.

Nu fattas bara lite saker till katterna, måste införskaffa mig det innan nästa lördag.

Nu ska jag gå o köpa pizza. Med bea och cola. Satan va gott. Sovmorgon har jag imorrn oxå. Skönt som fan.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0