förra året

2008-07-16

ärlig?

shit när ni går in på folks sidor här på qx o dom har fyllt i "ärlig" på fakta"sidan". lita inte alltför mycket på det.
herregud . haha.
människan som verkligen ljugit om allt och det värsta, i över ett år, har nämligen "ärlig" på sin sida.
skrattretande. och läskigt som fan.

nu gråter jag inte för att hon inte finns i mitt liv längre. det är jag glad för, tack gode gud att jag tog mitt förnuft till fånga till slut. lite väl sent men jaja.
nu gråter jag för att jag blivit totalt jävla utnyttjad och förrådd.
SJUKT är det. helt jävla sjukt. det känns seriöst som det sitter miljoner knivar i mig, och att hon vrider runt dom. och samtidigt hånskrattar.
och nu kommer hennes ursäkter "jag skäms över mig själv, jag är så arg på mig själv, jag är så ledsen för vad jag gjort" och hennes trick "jag förstår att du inte tror på ett ord jag säger, det förtjänar jag inte ens" . återigen, tycka synd om...
BULLSHIT
jag har hört dom där ursäkterna och skitsnacket, samma jävla ord typ tusen ggr under det här året. och det var bara trick.
och nu, anledningen till att det kommer ursäkter nu är för att hennes spel med andras hjärtan är över.
för att allt kommit fram.
inte för att hon är ledsen för vad hon gjort!
som jag sa till någon nyligen, "hon är en manipulerande psykopat utan känslor, moral eller gränser"
det ironiska är att hon själv sa för ett halvår sen att hon varit ett monster, men skulle ändra sig.
EN av gångerna hon sa det, att hon skulle förändra sig. men sedan efter några veckor eller mindre så var hon ett ännu värre monster igen.

är sjukt glad för en del saker faktiskt.
att jag aldrig sa upp min lägenhet som hon ville jag skulle göra.
att jag aldrig tog det där lånet åt henne, thank you God.
att det bara hann gå så relativt kort tid som ett år, att jag inte varit en mespropp som inte vågat säga ifrån. visst, hade jag vetat vad som Verkligen pågick, hade jag dragit för längesen.
att jag inte lämnade bort mina älskade missar för hennes skull.
att jag aldrig hann flytta ihop m henne på riktigt.
att jag har ett rent samvete, aldrig ljugit om någonting. iofs skulle det kanske varit skönt om jag hade gjort det. men men...
det gäller att hitta de positiva sakerna.

jag vill bara säga, jag lyssnade på hennes ursäkter och lögner. och trodde på hennes falska krokodiltårar. och se hur & var jag slutade...
och jag lovar. det finns inte en sportslig, att hon kommer förändras. aldrig någonsin.
men visst, är ni villiga att stå som en lurad utnyttjad idiot som gått på hennes självömkande skitsnack om att det är så synd om henne, om några månader eller längre.
bra, tro på henne isåfall!
det är upp till var och en.

jag tror jag ska skriva en bok. inte för att jag tror att någon skulle vara intresserad av den. men så mycket har jag att säga.
det finns inget stopp helt enkelt.
och jag tänker inte sluta förrän jag känner mig klar.
så om du inte är intresserad,
sluta läs nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0