Kajsa & Mums

Då är det onsdag igen.
Oron jag hade igår, e nu borta. Nästan helt iallafall. Skönt!

Häromdagen såg jag en tjej som man såg ganska mycket av på 90-talet. Hon var programledare och gjorde nån hit. Mycket underhållande människa som jag och mina vänner hade väldigt roligt åt då.
Kajsa Mellgren!

kommer ni ihåg henne?  :)

idag var det nåt jäkla tjofräs på centralen inför finalen i globen på lördag. Agnes, Emilia, Måns och den där Sofia eller är det Anna hon heter? haha det hela var ju mycket underhållande. jag och några av mina arbetskamrater gick dit och fotade lite...

haha suddig som fan, men det är faktiskt Måns! nu krånglar det med att lägga upp foton igen, så det blev en miniatyr, det funkade tydligen bättre...  tänkte lägga upp fler, men det går ju inte!!!

jaja.
Jobbat idag som sagt. Ganska långtråkig dag som gick hysteriskt sakta.
Längtar till fredagl och lördag. har lite olika alternativ för vad jag ska göra lördag kväll, beslutsångest. jaja, men det löser sig tills dess. Får ju äntligen lön på fredag!!

Nu sitter jag och gäspar så tårarna rinner, så jag måste verkligen sova.

Ny dag imorgon, som tur är.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0