jada jada jada...

Ibland stör jag mig fruktansvärt på mitt extrema namn- och datumminne.
Det finns tillfällen då dessa egenskaper är väldigt uppskattade. Men det finns även stunder då jag önskar jag inte hade dom.
Som sagt både för- och nackdelar, just nu känns det dock som en stor nackdel.

Imorgon bär det iväg till Uppsala för en sista titt på Katten innan han flyttar hit. Jag sliter mitt hår för jag fortfarande inte bestämt mig för ett namn....kommer på en massa, men dom känns lixom för dorky. VIll ha ett klockrent namn på honom! Cosmos, Siroco och Princess hade jag lixom klara innan jag hämtade hem katterna. Den här gången är det svårt.
Ska iaf bli fantastiskt roligt att åka dit imorrn, ska försöka komma ihåg att använda min kamera denna gång, glömde ju det sist...tills jag skuile åka hem, så jag stressfotade dom och resultatet blev....ja, inte så bra helt enkelt.

Mycket tankar inatt.
Fick idag reda på att min s.k "vän" stulit pengar och använt en annan kompis namn och beställt saker i, och sen inte betalat räkningar så det höll på att sluta riktigt illa för min goda vän, som räkningarna stod på, utan att hon visste om nåt.
Vad är problemet?! herregud! En vuxen människa på 25 år som ljuger och stjäl pengar ifrån sina vänner, Hur är detta möjligt?! Jag har tänkt tanken förut, och trot jag sagt det oxå..... Du är fan precis lika illa som A, och du har suttit och dömt henne för det ena och det andra, men betett dig sjukt illa själv.
LESS är jag på människor, sjukt jävla less alltså! vafan! VÄX UPP.
Gör något åt era problem och sluta förstör för andra människor!!!!!  förstå att världen inte kretsar runt bara er!
"jag mår så dåligt, jag vet inte varför jag gjorde det, jag ångrar mig, förlåt, du förtjänar inte ens att känna nån som mig....bla bla bla...jada jada jada..."
men för i helvete...det där jävla martyr-tycka-synd-om-snacket äcklar!!! fyfan jag blir spyfärdig...
Ni anar inte hur satans trött jag är på sånt här, fy faan. Jävla stolpskott är ni.
Den ena värre än den andra. Skitsnack hit och skitsnack dit.
Jag tror jag typ ska trycka en tröja med texten "idioter undanbedes" eller nåt likanande, kanske gå runt med en lapp i pannan där det står typ  "skitsnack, falskhet, lögner och drama kan du behålla för dig själv" 
Eller så kan jag sluta umgås med folk överhuvudtaget. Det är såklart oxå en lösning.
From nu, detta menar jag verkligen, sluta ljug! sluta va såna jävla fegisar! Säg inte nåt bara för att det låter bra, säg nåt ni menar istället! eller håll käften stängd.
Vänner my ass säger jag bara.....tsss.
Jubelidioter. Patetiska människor som fastnat i ett beteende man hade när man var typ 5 år.

För övrigt så skriver jag här istället för att skriva dagbok i princip. Jag skriver vad jag känner och tycker, hur jag ser på saker och ting runt mig.
Det är väl en av anledningarna till att bloggarna uppstått.
Det finns ett val för den eller dom som läser. Antingen fortsätta eller sluta. Fritt val.

Avslutar med några klockrena sanningens ord såhär på morgonkvisten:

"god självkänsla handlar om att ha en grundtrygghet som kommer av att kunna se och stå ut med både styrka och svaghet hos sig själv."


godnatt, eller godmorgon kan man ju oxå säga 04,33 på morgonen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0