In a perfect world

Den där jävla påven alltså..
Exakt vad är det han gör undrar jag egentligen? Hur mycket pengar sitter den där gubbjäkeln och kostar varje sekund? Han lär ju knappast vara gratis iaf.
Jag är inte det minsta insatt i Vatikanen egentligen, inte så mycket i Katolicismen heller för den delen.
Jag är emot religion i allmänhet, är det nånting som skapar krig osv så är det religioner.
Hursomhelst, nån jävla måtta får det väl vara med den här halvdöda gubben?
Sitter och uttalar sig om saker han inte ens vet vad det är fan. Hur kan det vara fel lösning att dela ut kondomer i Afrika? och alla andra idiotiska uttalanden om aborter och homosexualitet.
Undrar om han skulle säga samma saker om han själv var kvinna och blivit våldtagen och gravid av sin styvfar, vid 9års ålder!!!!!!!
Usch det är så läskigt att såna där människor får sitta och ha makt. Framför allt när det gäller religion, folk blir ju så satans fanatiska.....  
Jag blir mörkrädd.

Nej såna "nyheter" blir man ledsen av.
Nyheter man skrattar åt istället, är tex den som det stod om i veckan
Fredrik Federlay krossade 2 av Anna Books tår i en shotstafett....   Hahaha jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en "nyhet" som då. Helt underbart. Inget ont mot Anna Book alltså, hon är säkert en jättetrevlig människa. Men alltså hela grejen är mycket underhållande, och även att det skrivs om sånt här i tidningar....  Hilarious.

Ska strax dra iväg till Uppsala. Ska bara ladda min iPod med ny musik först.
Keri Hilson - In a perfect world. Satan vilken grym skiva! Men så är ju bl.a Timbaland inblandad, allt han petar på blir ju till Guld. Timbaland är min gud. En av dom iaf, han har sällskap av en hel del andra artister också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0