helt okej ändå

Den här helgen var väl helt okej ändå.
Fredagkvällen var bäst. Träffade först älskade Sara på OLeary's och pratade lite. Insåg att det var i okt 2007 jag träffade henne senast. Alldeles för längesen, önskar att det vore oftare.
Efter ett par Breezers drog jag mig till Bondegatan och träffade min andra vän Sara, och även Anna. Vi käkade och jag som fått i mig lite alkohol babblade på om allt och inget, som jag brukar kunna göra nuförtiden.... Sen kollade vi på Mia & Klara och skrattade åt när Mia filmat henne o hennes kille genom akvariet när dom har sex. Hahahahaha det är bland det roligaste jag sett! hennes kommentar i sista sekunden "så jävla bra" hahahahahaha  jag döör! Inte mycket som slår den humorn! det enda är Killinggängets grejer. Oj vad jag saknar deras grejer. Hoppas det kommer nåt nytt från dom snart, hört att dom sitter o gör nya grejer, hoppas det blir lika roligt som förut!

På lördagen jobbade jag och kvällen blev lugn trots allt. Ganska skönt faktiskt. Plus att Cosmos njöt av att jag gav honom lite uppmärksamhet, han o jag slåss för övrigt nuförtiden om fåtöljen  :)  han e så knasig den här katten! hihihi
Nästa vecka ska jag besöka hans mamma och hennes kompisar i Sumpan. Det var ett tag sen, så det ska bli kul.
jag är så extremt tacksam att jag har hittat 2 såna fantastiska uppfödare som Cosmos & Sirocos. Även fast det skiljer ganska många år mellan oss, så kan jag prata med dom i timmar och åka och hälsa på och ha riktigt kul. Sånt tycker jag om. Sen har dom ställt upp massor för mig i allt med katterna. Först allmänt med kastrering osv, och sen i allt med Siroco. Jag är evigt tacksam för all hjälp. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan dom. Hur det än är, så är det så att vi delar ett extremt intresse för katter, vilket jag inte gör med så många andra, och jag lär mig sanslöst mycket av dom hela tiden. Tack tack tack säger jag bara! Ni är Guld värda!

Idag är jag mätt och trött. Åt hysteriskt mycket mat på jobbet, måste ju passa på när det för en gångs skull är god mat, Lasagne! Åt så mycket att jag fick ont i magen, är fortfarande mätt fast jag åt kl 14,00....  
Sovit jättedåligt inatt, sä därför är jag trött oxå. Ska packa ihop mig snart och gå och lägga mig.

Beställt  "Mad Men" på DVD nu. Den har nyss släppts, boxen är "formad" som ett cigarettpaket, så jävla snygg! hoppas den kommer imorrn. Jag älskar som sagt den serien. Måste ju bunkra upp med saker att sysselsätta mig med till nästa helge den 28/3, då katten kommer :D   nej!jag har fortfarande inte kommit på nåt namn, jag är så värdelös....funderar nu på Nikki Sixx, men vet inte hur "praktiskt" det är. Får se. Jag längtar iallafall hysteriskt till nästa lördag.

Denna vecka ska jag på bio, fika, dricka mig full, städa och sova!! Tänker försöka mig på att städa imorrn så jag slipper det i helgen, då har jag planerat att vara bakis nämligen.
Ska försöka träna lite oxå, eftersom mitt träningskort kostar lite, och jag knappast utnyttjar det, så har jag bestämt mig för att "säga upp det"   ska försöka träna lite på egen hand istället.
Ekonomiskt, men kanske inte så effektivt dessvärre...   jaja, självdisciplin! synd bara att jag knappt vet vad det innebär...

Näe nu ropar sängen på mig!

natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0