måndag v.13

Jag är så trött men kan inte sova....suck. Alldeles för mycket i mitt huvud nu. Stress på jobbet, annat på jobbet, "vänner", kärlek, katt och så allt jag ska hinna göra den här veckan innan fredag, SHIT. Hur fan ska detta gå till? jaja...
Jag tror jag har bestämt mig för ett namn iaf, ska fundera lite....
Var i Uppsala och hälsade på katten och hans syskon, mamma och morfar igår. Hans morfar Pillo är helt fantastiskt fin!! en JÄTTEkatt :) min kille var iaf hur söt som helst såklart, jag vill att det ska bli lördag nu!!

lilla hjärtat

Sen Siroco somnade in, har Cosmos blivit en annan katt. Han har aldrig varit speciellt kelig och har nog aldrig legat i mitt knä o så. Men nu, han är så gosig och mysig! Spinner som jag vet inte vad, han har knappt spunnit sen han var liten. och sen hans lekar, haha idag skrattade jag som fasen åt honom. Han hoppade runt här med ett snöre och sprang fram och tillbaka med det, så får han lixom CP-ryck och hoppar och studsar och ser lite ut som Bambi på hal is, kan inte förklara riktigt, men det är väldigt underhållande att titta på honom. Får se om han går tillbaka till som han har varit när Siroco fanns, nu när nya katten kommer, jag hoppas inte det, han är så sanslöst mysig. Han är något speciellt den där katten. För alltid min bebis. Han är så stor så det ser så kul ut när han leker, han är dessutom så klumpig :P

Precis suttit och läst att Lauren "LC" Conrad ska hoppa av the Hills, hon ska skriva böcker nu. Den första, L.A Candy, släpps den 16e Juni. Detta ska bli spännande...hon är så sanslöst vacker den där tjejen!

sjukt vacker...

nej nu måste jag verkligen sova, detta funkar ju inte...har varit duktig och städat och tvättat idag efter jobbet. Jävla helvetesdag var det på jobbet oxå, fy fan va jag hoppas på en bättre dag imorrn. Ska till B och kolla på hennes 8 veckors lejonkanin efter jobbet, den är säkert supersöt!

gonatt lovers and enemies....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0