for real?

Att ens försöka dig på att uttala dig om vad jag känner och inte känner.
Du måste blivit hypnotiserad eller liknande eftersom du hävdar att du INTE bara gjort mig illa, "det är bara det som känns mest nu"   haha jag skrattar på mig!
Sen när tänker du på andras känslor? och sen när vet du hur jag känner och tänker?
Du har inte den blekaste aning förstår du.
Du och jag ligger liksom inte på samma nivå på nåt sätt.

Vad av "lämna mig ifred" är det du inte fattar, undrar jag?
Inte ett bra minne. Inte ett bra foto. Inte ett bra nånting. Det är sanningen.
Tyvärr kanske jag ska säga eller ?  Nånting borde man ju lyckats skrapa ihop på 2 år, eller?
Fast iochförsig. Komprimerar man tiden, av dom 2 åren vi träffades, du INTE var otrogen, så hamnar man på ett par månader på sin höjd. Och då är det ju inte så konstigt iallafall.

Enough is enough.
For real.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0