fel fel fel

Haha jag är ju så förvirrad och dålig. Det är ju inte alls fredag 25 maj idag hehe. Det är ju 22a maj. Så rubriken på mitt förra inlägg är helt fel.

Jag gör absolut inget idag, och herregud så skönt det är. Enda problemet är att jag börjar bli ordentligt hungrig. Detta behöver ju inte vara ett problem, men jag har massa disk jag måste ta hand om innan jag kan laga mat, och det orkar jag inte. Dessutom har jag ingen mat hemma, åtminstone inget jag vill äta idag. Så jag har kommit på den ultimata lösningen, Jag ska gå och köpa Kebab. Mums.

Hittat massa roliga bloggar idag, en där det finns ett inlägg om miss Gay tävlingen på Pride förra året, och ojojoj vad jag skrattade gott åt det hihi. Förutom det inlägget var bloggen mycket rolig, shit jag fastnar i alla dessa bloggar...  hua.
Apropå det har jag nu fixat en länk här på min blogg till min kära vän B. alltså inte till henne bokstavligen, utan till hennes blogg...

Nu måste jag klä på mig och gå och köpa kebab, och kanske något på systemet, man vet ju aldrig. Fortfarande inte bestämt mig om ikväll.

Det är ju alltid roligare att läsa bloggar med lite bilder, gamla som nya, så jag letade fram en gammal goding:

Här är jag och min systerson i regnet. Vi var ute på landet och det började ösregna, så jag kom på den ultimata idén att ställa sig i regnet, min systerson var väldigt tveksam till min idé... detta är 2006, eller möjligtvis 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0