femitopp

Dagens fem-i-topp

5 mysiga ställen/platser/liknande

1. Öland. sommar. fantastiskt.
2. Gräsö. sommar. fantastiskt.
3. Stockholm. sommar. fantastiskt.
4. Långholmen. sommar. fantastiskt.
5. Öjaren. sommar. varmt och fantastiskt.

(inte nödvändigtvis i rätt ordning)


musiktipset idag:

Lenka - trouble is a friend

Helt jävla slut idag. Somnade på tuben från jobbet. Ska lägga mig och kolla nya the Hills och sen tänkte jag sova. Behöver min skönhetssömn, eller nåt.
Hoppas på att vakna tidigt och pigg imorgon, så kanske jag hinner med en morgonpromenad. Vore skönt som attan.

Fick panik häromdagen, trodde min iPod var trasig, men som tur var, så var det batteriet som muppade sig bara, för nu funkar den, och jag kan andas igen. Vad vore jag utan dig min kärlek...

näh, nu blire soffan.

bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0