my life in a coconut

Fan den här veckan har varit skön. Den har gått ganska fort, haft kul på jobbet, promenerat från hornstull till centralen varje dag.

Igår hade Street en stor beställning vid 18 tiden, vi körde teamwork och det gick galant! riktigt kul. Jobbade ett tag till efter det, bytte sen om och lite smink åkte på också. Så gick jag och B. till Oleary's och mötte upp några "kollegor" blev inte kvar längre än en halvtimme, vi mötte småländskan och åkte till Debban, trots blåsten. Fick ett bord och satt och snackade lite trams.
För er som inte varit på Debaser så har dom i ett hörn 2 stycken saker som ser ut som gigantiska kokosnötter typ, inuti är det dynor och kuddar, värsta mysiga. Dom där är sjukt eftertraktade att sitta i haha, och man har ju aldrig sån tur liksom. Men helt plötsligt igår så ser B. att personerna i den ena kokosnöten är på väg att gå, så hon tvingar småländskan att kasta sig dit och ta den! och hon hann! haha. Helt lyckliga blev vi, där satt vi och njöt av vår alkohol och utsikten över hela serveringen. Så öppnar sig himlen och det börjar regna, alla flydde in under taken, utom vi i kokosnötterna haha. Så visar det sig, att vi gjort ett riktigt klipp! Den andra kokosnöten har nämligen inget innerskydd som håller regnet borta, men det har vår! haha ännu lyckligare blev vi nu, och tänkte tanken att aldrig lämna denna underbara lilla grotta. Det regnade och regnade men där satt vi och diskuterade sex, killar, tjejer och semesterplaner, till slut avtog regnet och då passade vi på att smita och åka hemåt. Blev en sväng till Donken först såklart.

snygga B. och småländskan i kokosnöten

fantastiska Debaser, i ur och skur

Just ja, B. och jag fixade en överraskning åt en kille på jobbet igår, han har varit sjukskriven så vi beställde en tårta, vi ville ha en sån där tårta som är formad som en figur, vårt önskemål var Homer Simpson. Tyvärr blev det inte så, vi var lite kreativa istället, och såhär blev resultatet.

vi är bäst jag och B. kolla bara. Sjukt avancerat.

Killen blev väldigt nöjd och glad, tur det.

Dagens musiktips, 3 stycken.
Det första är, Dead by April - losing you, jag vet inte varför jag har sån sjuklig crush på såna här typ av låtar, men det har jag, jag älskar den, fortfarande. Nr2, Janet - heartache on the dancefloor, det är nåt 80taligt med den som gör att jag lyssnar på den typ miljoner gånger om dagen. Nr3, tyvärr har jag ännu inte hittat denna ännu, förutom på radio, myspace och youtube, Kristinia Debarge - goodbye. Om det här inte blir värsta sommarhiten, då ska jag fan sno hem en kokosnöt på tunnelbanan. It's a deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0