torsdagen den tjugoåttonde maj

Äntligen fredag imorgon! Gsus vad den här veckan har gått fort, men jag klagar inte. Imorrn blir det lugnt, men på lördag då blir det inte lugnt. Dom har ju lovat nästan 30 grader, så det blir helt enkelt plajjan. Tyvärr inget bad tror jag, men sol och picnic iallafall, med bästa B. På kvällen är det fest på Bondegatan, Ska bli hur kul som helst.

Gårdagen var ingen rolig dag, eller det var kvällen som fuckade ur. Comviq låg nere så jag fick inte träffa henne eftersom hon inte kunde nå mig. Comhem strulade också så internet krånglade mitt i massa viktiga saker.
Sist men inte minst, Cosmos öga var helt igenklistrat och jag fick lite smått panik. Ringde mina 3 katt-mentorer och fick lite husmorstips. Som tydligen hjälpte för idag verkar det vara okej. Måste hålla koll på det bara. Älskade Cosmos.

Idag kom min "gamla" chef och hälsade på en sväng. Det är då jag inser hur mycket jag saknar honom. Vi kunde sitta och diskutera allt möjligt, bli osams och sen bli sams igen. Vi ska fixa en utekväll snart, ska bli mycket skoj.


fem-i-topp

saker jag längtar efter

1. Kommande lördag, allså iövermorgon. Sol, picnic, fest och vänner.
2. Löning. 15/6 alltså. Så vidrigt mycket utgifter nu och så värdelös på att hålla i pengar.
3. Min semester. Galet skönt att vara ledig.
4. Pride. Hur kan man inte älska denna händelse? Kärlek
5. Sommaren! Värme, sol, bad. I år ska jag bada massor.


Jag är ju en kattälskare, det vet ni redan. Det här är Snobben, eller Pajandrum Creamcracker, som han heter i stamtavlan. Det är min fina Cosmos pappa. Här var på en utställning i maj 2007, det är Gullvi, Cosmos uppfödare som håller i honom. Det var första gången jag träffade denna katt, även jag höll honom och gosade, sjukt underbart mysig katt, Så vacker!

Vackra Cosmos. Min kärlek.

Idag skulle min älskade Siroco fyllt 3 år...
Saknar i oändlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0