three zero

fem-i-topp

fem saker jag önskar mig, när jag om lite drygt en månad fyller the big three zero

1. En iPod. På typ miljoner Gb. Är stört trött på att behöva radera låtar varje gång jag ska lägga in nya.
2. En Spa-weekend på Yasuragi. Jag gillar inte ens massage, men det där stället är fan ett paradis.
3. En resa till ett varmt ställe, i 2 veckor tack.
4. En mini-laptop. Helst en rosa.
5. Pengar. Så mycket som möjligt.

Helst alltihop.

Idag är jag så trött så jag vet inte vad jag heter. När jag vaknade imorse hade alarmet på min klockradio tjutit i en timme. En timme??!! ni vet hur högt såna där alarm låter. Jag måste vara helt sjuk i huvudet, hur kan man inte vakna av det liksom? har sedan levt i en dimma. Hoppas dimman lättat imorgon.

Hahah rubriken till förra inlägget, klockrent by the way, måste ju bara berätta varifrån det kommer. För er som inte redan kände igen det, för det stod om det i princip alla tidningar igår och idag. Föredetta Idol-deltagaren Johan Palm har tydligen en blogg, där har han uttalat dessa ord. Hahah jag dör! vilken kille va? "jag vill liksom ligga med mig själv" så sjukt klockrent så jag kommer tjata om det där för alltid. Måste tillägga att jag inte är ett fan av Johan Palm, har inte hört en enda låt av honom. Men spotta ur sig roliga lines kan han iallafall. Trots sin ringa ålder på 17 år.


2008. grillning. mums.

Nu tänker jag kolla på the Hills, och sen sova. Hoppas det inte börjar åska. Jag är livrädd nämligen.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0