jag vill liksom ligga med mig själv

fem-i-topp

saker jag helst vill göra i sånt här underbart väder:

1. Sitta på en uteservering och bli full och vara ute tills det blir ljust
2. Ha picnic
3. Ligga på en strand och även bada, dock i lite varmare vatten...
4. Vara ute på en ö och bara vara
5. Grilla

Inta faan har jag lust att jobba iallafall.

Haft en snurrig dag på jobbet. Skakig dag, lugnt sagt.
Sen skulle jag och B. promenera till söder och äta glass, det gjorde vi också, men, när vi kom till Bondegatan så svängde vi in på den. Hittade en liten sexbutik, och sexfreaks som vi är så kunde vi ju inte bara gå förbi. Därinne fanns ju en massa roliga saker, eftersom jag nyligen beställt lite olika grejer...så blev det inga inköp för min del, men B. hittade nåt iallafall. Efter det promenerade vi upp till Renstiernas Gata och upp vid Sofia kyrka, genom vitabergsparken, ner och hamnade längst ner på Katarina Bangata, gick Ringvägen upp, vek av vid Östgötagatan, Upp till Katarina Bangata, kom ut på Götgatan vid Skrapan och där skildes vi åt. Jag fortsatte till Slussen där jag tog Tuben hem.
Helvete vad ont jag har i mina fötter. Dagen till ära hade jag tagit på mig mina nya sandaler, mmmm, fantastisk att gå på långpromenad i dom, NOT.

Nu mina vänner och fiender, ska jag sova. Lite pirr i magen har jag också, kan bli en spännande fredag, eller så blir den "bara" trevlig. Det visar sig.

Baj baj.

det här skulle jag inte heller ha något emot nu. Rhodos. fy satan va härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0