mammahelg

Igår kom min mamma på besök. Idag har vi sprungit runt i Skärholmen hela dagen. Jag skulle köpa: sandaler, mascara och en present. Kom därifrån med: alldeles för dyra sandaler, trådlöst tangentbord (så jag nu kan sitta i soffan, eller ligga i soffan, och roa mig med datan, sen jag kopplat den till tvn...) mascara, present, trosor, 4 linnen och en massa servetter. Känns som det var nåt mer oxå men det har jag glömt nu. Jag är så värdelös är helt enkelt slutsatsen.
Vi handlade massa mat på ICA och åkte hem och lagade världens godaste, jag är fortfarande mätt...  sen blev det då Eurovisionfinalen. I skrivande stund vet jag inte hur det gått, men jag slutade titta när mamma gick och lade sig när Norge fick alla 12or. Suck...  vad var det för liten mupp egentligen? Det här var seriöst sista gången jag ser spektaklet.

Imorrn ska jag jobba lite. Inte så pepp på det alls faktiskt, men men.

Sjukt nöjd med sandalerna iallafall, så underbart sköna och snygga. Nöjd med alltihopa, trots att jag inte skulle köpa nåt alls typ.

Nu går mina tankar till Titti och Silver, som har legat inne på djursjukhuset hela veckan, men äntligen fått komma hem. Jag hoppas att han blir helt frisk snart igen, lilla sötingen.

Nu sova, man blir slut av att umgås med sina föräldrar.

Natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0