Way Out West?

Nu har jag varit dålig på det här... men jaja.

Förra helgen blev det ju en himla skoj grillfest hos Caroline. Vi blev 12 stycken tjejer. Dom hade handlat och gjort grillspett, jättegod potatis och asgod tzatziki. Så skulle vi göra Strawberry Daquiri's, det gick jättebra, vi gjorde 10 stycken, och så 2 alkoholfria. Kelly skulle bära ut brickan i trädgården, i trappan så tappar hon drinkarna! hahah! vi hann rädda typ 7 stycken tror jag, Kelly fick ju drinkarna över sig stackarn...  dom var hursomhelst mycket goda, men lite för mycket alkohol, så jag blandade min med Bacardi Breezer Pineapple, den blev supergod! Vi åt och drack och hade skoj, det blev kallt så vi flyttade in till slut. Så skulle det spelas sällskapsspel, som jag hatar... men med alkohol i kroppen så tyckte jag det var okej, det var himla skoj. "Alias" ett spel där man är 2 och 2, så ska den ena förklara så många ord som möjligt utan att säga ordet, på tid. Vi var ganska duktiga jag och Sandra, och om jag inte minns helt fel, så kom vi på andra plats. Jag blev ganska så jättefull, det fanns ju vin och jag hade med mig dricka, så jag hann dricka en hel del. Vi hade skitkul, men när klockan blev typ tolv ville de flesta hem., men jag och 3 till drog in till söder och träffade lite folk, hamnade på Scandic Malmen till dom stängde. Sen kom jag på den ultimata idén, "ja, vi drar till ankan" hahah, klockan halv 2 typ, helt jävla onödigt, men jaja, vi åkte iaf dit och drack lite till. Jag var hemma 04,30 och var så full och trött så jag somnade på en gång (somnade i taxin också så chaffisen väckte mig)
I det stora hela var det en himla bra kväll! måste göras om!

våra fina Strawberry daquiri's

Elin, eller Biran som blev hennes nya smeknamn denna kväll

Den här helgen blev ganska lugn ändå. Ja, i fredags blev det lite fest. Igår var jag död och låg i min soffa och såg massa skit på TV. Och sov. Galet vad det är skönt att sova...

Idag är jag mest bitter och sur för att jag inte är på Cirkus och ser Glasvegas. Faan. Jag skulle så sjukt gärna vilja vara där men...  
Funderar på att köpa en biljett till Way Out West bara för att se dom. Eller det finns ju några fler jag kan tänka mig att se iochförsig, tex Band of Horses, Grizzly Bear och Antony and the Johnsons. Funderar verkligen på det, men 1400 spänn är rätt mycket pengar, precis efter Pride dessutom. jaja...ska tänka över detta ordentligt.

Idag vägde jag mina katter, herregud, Bagheera är ganska precis 4 månader, och han väger 4 kg!! Cosmos är 3,5 år och väger nästan 5 kg. Hehe, snart har han växt om Cosmos...  galningen. I veckan bet han sönder min mobilladdare, jobbmobilen dessutom, tvungen att köpa en ny. Som tur var satt laddaren inte i väggen när han bet sönder den, vågar inte ha några sladdar i längre...

min fiiina Bagheera

Nu ska jag försöka mig på att sova. Måste helst vara på jobbet typ 6 imorrn bitti...

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0