Det kostar att ligga på topp!

Lön på torsdag:

1. Tatueringen går på 3000-3500
2. Betala väskräkningen 450:-
3. Royksopp biljett 350:-
4. div andra räkningar xxx:-
5. Kattmat typ 500:-

Sen en massa andra utgifter. Låter det som jag kommer vara rik denna månad? Nä, precis, men vafan.
Som vi brukar säga: Det kostar att ligga på topp!

Just nu lyssnar jag på Darin - viva la vida, och sen en tjej som heter Carolina Wallin Perez - ingenting, en Kentcover, fabulous!

Nu ska jag äta mat och kolla på tv. Fan, trodde jag hade vegburgare hemma, så kommer jag hem och inser att så är inte fallet, snacka om besvikelse. Så det blir nåt annat istället.

Jag och B gjorde fantastiskt goda tacos igår, åt mig äckligt mätt, sen låg vi typ döda på madrassen och såg Oceans 13. Som jag älskar de där filmerna! Steven Soderbergh är grym. Sjukt snygga filmer och musiken i dom. Gilla gilla gilla.

Imorrn blir en riktigt fab kväll, Heroes och massa annat... 

Nu maaaat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0