dienstag

Idag har varit en lång dag som ändå gick bra till slut.
All kärlek till min älskade Sanna som ställde upp för mig idag. Det betyder sanslöst mycket för mig!

Jag låg och slökollade på "Christine" på 5an, jag gillar den serien som attan, hon är så sjukt rolig. Iallafall så drack hon vin och jag fick världens sug efter rödvin. Så i helgen funderar jag på lite rötjut helt enkelt. Får se, vill inte riktigt planera än så länge vad jag ska göra i helgen, vi får se... tjejfest på frrdag, libra på lördag, + diverse andra aktiviteter...  vi får se som sagt.

Köpte en bok idag. Liam Norberg - insidan, jag såg en intervju med honom för några månader sedan där han pratade om boken och jag tänkte: den där ska jag köpa! sen har jag såklart glömt bort den... idag såg jag den när jag greppade Slash's biografi, och den fick det bli. Så nu ska jag lägga mig och börja läsa den, shit jag tyckte han var så snygg i Sökarna, jag var typ 13 år när den kom på bio, och vi var och såg den flera gånger.
Jag gillar sådana där böcker, en annan jag rekommenderar är ju Peter Rätz, fascinerande bok!



dagens (eller årets kanske) citat:

when you go to Disneyland, you dont spend your whole day in the rollercoaster!

Är lite ledsen för att jag ikväll skulle vara någonstans jag inte kunde vara. Hade verkligen varit skitkul, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0