friday night in the skrapa

Jaha då var den här vackan och även fredagen slut.
Jobbade hela dagen. Sen styrde jag mot skrapan där jag fortfarande sitter, borde verkligen sova för jag är sjukt trött...
Vi har såklart kollat på idol. Erik och Tove eller "Scarlett" som jag kallar henne, borde ta hem hela skiten. Jag älskar Mariette, men hon är ingen idol ändå tyvärr, hon är för egen.
Men höjdpunkten var ju lätt början, Darin. Vilken jävla cover! Jag är inget Coldplay fan, aldrig varit, men han gjorde den helt fantastiskt. Grymt Darin!

Imorrn ska jag hem till mina små killar, sen blir jag nog bara hemma tror jag, inget party på mig för tillfället, är ganska så väldigt pank också, det kan ju ha med saken att göra...

jaja, ni som inte såg idol, Youtuba Darin viva la vida, så får ni höra nåt riktigt bra!

gonatt

never trust noone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0