Karatefylla

Åååh. Håååh. Imorgon är det fredag, och vet ni vad? Jag planerar en karatefylla. Sjukt längesen jag var full och mer än en månad sen jag drack om jag inte minns fel. En fylla är vad jag behöver för tillfället.

Jobbade idag, första gången på typ en vecka. Jätteskönt var det, träffa massa folk igen, vara sysselsatt. Känna sig lite slut vid den här tiden på dygnet för att man faktiskt gjort något ansträngande under dagen.

Min tatuering dödar mig. Den kliar nåt så in i helvete. Jag vet inte vad jag ska göra! Jag blir galen snart alltså...  Någon som har tips på något man kan ha på tatueringen som gör så att det kliar mindre? Kör med Helosan nu. Snälla någon som har ett tips?!

Jag har fortfarande inte rökt, snusat eller använt nikotin på något annat sätt, imorgon fredag har det ju gått 2 veckor. 2 ganska smärtfria veckor, men idag, när jag kom till jobbet kände jag suget. Typ hela dagen på jobbet. Det är den vanan som är svårast att bryta.
Kaffe + cigg på morgonen. Det finns inte mycket som slår den grejen. Shit jag hade nästan kunnat döda för det imorse alltså. Men jag höll mig. Snäppet surare bara. Hehe.

Nu är jag sanslöst trött och ska krypa ner i sängen.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0