Livin' hell

Idag har jag och B varit i SKHLM och Kungens Kurva. Sprungit runt där och pillat och kollat på allt typ. Ikea var väl kanske inte en så jättebra ide en regnig lördag, ni skulle sett köerna i restaurangen...  självklart så åt vi lunch där. Faktum är att jag tror jag ätit mat på Ikea typ 5 ggr i hela mitt liv, om ens så många gånger. Maten var faktiskt jättegod. Sen tvingade jag B till Toys'R'Us där jag ville köpa Lego, men vafan det är ju lite dyrt...  och med tanke på min budget denna månad så nä...


Nu är jag hemma igen för en liten stund, ska strax bege mig in mot Söder för middag.

Just det, kanske det mest intressanta just nu, jag har inte rökt på 24 timmar ca.
Köpte nikotinplåster men har ännu inte använt något.
Detta med att sluta röka är ju sjukt.
Jag har en mormor som ligger döende pga rökning, men inte faan hjälper det, jag har fortsatt ändå, det enda som får mig att försöka lägga ner är att det kostar mig typ 50 spänn om dagen, vet ni hur mycket det blir i slutändan? gigantiskt mycket pengar!
En sak till som får mig att försöka sluta är, lyssna på det här, det är riktigt läskigt, jag har rökt i 17 år. 17 ÅR!
På riktigt så skäms jag för att säga det. Fy fan, det är äckligt.
Viljan till att sluta röka kommer jag nog aldrig få, det är det jag alltid trott, att en dag kommer jag vilja sluta röka, men jag har insett nu att så funkar det inte. Nu måste jag trotsa min vilja helt enkelt.


Så nu tillåter jag mig själv till att svulla järnet för det är "synd om mig". Jävlar vad här ska ätas, hela tiden, allt möjligt, allt jag är sugen på. För hur det än är, så är det bättre än att ta en cigg.
Jag kommer bli svinfet, men då får jag göra något åt det om ett tag när jag vant mig vid att inte röka, fan klarar jag att sluta röka, då klarar jag allt annat också. För detta är fan inte lätt någonstans.

Ett living hell kan jag säga att jag befinner mig i. Allmänt. Men ska det vara jobbigt, så ska det, därför ska jag sluta rökanu mitt i all annan skit.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0