saucy saturday

Jag måste ta tag i min lägenhet, såhär får det inte se ut. Men jag hinner ju aldrig! Jag är borta hela dagar när jag jobbar, och sen när jag väl är ledig är städa och fixa det sista jag har lust med. Nu är berget av disk alldeles för stort. Jag har ingenting rent typ. Ska laga mat men innan måste jag som sagt diska. Ändå ligger jag bara här i soffan och kollar på tv och gör typ ingenting. Måste köpa mig lite självdisciplin gällande sådant här. Eller köpa en människa som fixar allt åt mig. Låter mer lockande måste jag säga.

I torsdags träffade jag bästa B och tog en kaffe, hängde lite i skrapan och gick sedan till Broder Tuck för att vara med på födelsedagsmiddag. Jättesmarrig pasta blev det till middag, vi var 10 personer varav jag var den enda som drack alkoholfritt, för jag skulle ju jobba dagen efter.
Jag är så jävla duktig och ansvarsfull ibland så jag blir nästan chockad av mig själv.
Iochmed att jag skulle upp och jobba kl8 så var jag tvungen att gå hem tidigt tyvärr, hade gärna hängt kvar hela kvällen men som sagt, ibland är jag vuxen, så jag åkte hem. Fick däremot sällskap på natten så sömn blev det inte mycket av.
Död kom jag till jobbet igår och var helt vrickad hela dagen, gjorde konstiga saker och kände mig febrig pga min sömnlöshet, men klarade mig igenom dagen trots detta.
Kollade Idol och somnade på sekunden det var slut.

Den här helgen ska jag spendera i min ensamhet. Behöver det nu. Varit så mycket folk ett tag nu. Ladda batterierna lite. Måste ta mig iväg och inhandla kattmat. Annars ska jag inte lämna min lägenhet.

Har fortfarande int ekolla tklart på säsong 1 av Heroes, så det ska jag göra, sen har jag hela säsong 2. Efter de blir det Mad Men, har ju hela säsong 2 där också att se.
Fullspäckad helg har jag alltså inplanerad.

Nä om jag skulle ta och sova lite nu kanske... ja så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0