Snart tatueringsdags...

Sådärja! Har idag varit och pratat med killen som ska tatuera mig och gjort en plan för hur den ska se ut. Så fint kommer det bli! Jag längtar! Men är också sjukt nervös, första gången jag kommer sitta i 3 timmar, har ju bara gjort mindre tatueringar tidigare som tagit typ 30 min. Nu kanske jag kommer tycka att det gör ont? Men skitsamma, jag kan nog stå ut. Sjukt trevlig kille också, skotte, så det blir till att snacka engelska hela tiden, kul!
Jag längtar och räknar ner nu...

Har mått jättekonstigt idag! Illamående och allmänt konstig, fysiskt alltså. Skumt, mår fortfarande så...hmm.
Ska gå och sova snart, tror jag har lite sömn att ta igen, och värre lär det ju bli emot helgen...


En bild ifrån middagen i torsdags, tyvärr sitter B emellan mig och KTH:aren, så hon syns inte här på bilden.. Detta var precis när vi fått in vår mat, jättegott var det!


Kommentarer
Postat av: Ava

Ian är bäst, det kommer bli GULD! Puss! <3

2009-10-06 @ 19:40:29
URL: http://bambibone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0