sommar och sol

Vet ni vad?
Jag har fortfarande inte rört någon form av nikotin, och nu har det gått över en vecka.
Jag är så jävla bäst. Jag är grym.
På riktigt alltså, inte bara för det här med rökningen, utan i allmänhet.
Jag är typ världens bästa, på alla sätt och vis, och då menar jag det inte på ett skrytsamt sätt, utan så är det bara, ett faktum liksom.

Nu ska jag kolla på resor till nästa år, här ska åkas på solsemester!

Hit vill jag helst åka, ungefär som paradiset.
Jag älskar Grekiska öar.
Detta är Zakynthos, vilket är det bästa stället jag varit på. Grekiska öarna passar mig perfekt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit va jag är imponerad av ditt icke-brukande av nikotin!! BRA GJORT!! Keep up the good work!!

2009-10-27 @ 09:24:04
URL: http://sandrasblogg.blogg.se/
Postat av: CathyP

åh tack! ja jag är imponerad själv faktiskt. Jag som rökte som en skorsten... och nu inget alls.

2009-10-27 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0