sunsunsunsunday

"Your computer is infected"
Har kört igenom datan med virusprogram men fortfarande står det så. Jag kan inte mer än så, vad ska jag göra nu? Hur ska jag få bort detta? Gaah!

Detta har varit den slappaste helgen på mycket länge. Den enda ansträngningen jag gjort är väl att jag diskade den gigantiska disken igår, och resten idag... då kanske ni kan förstå hur mycket disk jag hade.
Jag förstår inte riktigt, hur är det möjligt att dra ner så mycket disk när man är en person?

Såg reprisen på Skavlan inatt, och på förmiddagen idag. Jag gillar det som fasen rent allmänt, riktigt intressant, man får lyssna på människor man inte hade en aning om att de ens fanns, och sen även de som man vet är stora på ett eller annat sätt.
I detta avsnitt var John Rendall med och berättade en fantstisk historia.
De flesta har sett Youtubeklippet "Christian the Lion". John är mannen som en dag på 60-talet köpte Christian på Harrods i London och sedan tog hand om honom. Alltså det fanns ingen hejd på mitt gråtande när han berättade allting. Så vackert, lyckligt men ändå sorgligt.
Tänk vilka människor det finns.

Dags för jobb imorgon, har en hel del att ta tag i så får se hur länge jag blir där. Ska vara chef nu i någon vecka då vår chef åker på semester. men det kommer gå finfint.

Nu är jag sjukt sugen på något gott, helst i matväg, men jag har liksom inget att bygga på. Åka och handla är inte ens att tänka på, det orkar jag inte nu, om jag hade haft körkort och bil hade jag lätt dragit iväg, men nu, näe. Så jag får nog nöja mig med pasta och färssås, inte för att det inte är gott, men lite tråkigt är det när jag egentligen vill ha något riktigt smarrigt.

Mot köket och diskbänken nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0