tisdag 091020

Tisdagen är slut och jag är fortfarande helt nikotinfri. Helt fantastiskt! Så stolt är jag, jag hoppas att detta är för alltid nu...

Stannade på vägen hem och köpte "present" till mina killar, nämligen kattgräs. Dom älskar det! Jättelängesen dom hade nåt nu så det var på tiden.

Jag gick in och handlade en del i Hornstull, åkte hem och slängde ihop en cheesecake som jag tyvärr inte kan äta ännu, eftersom den måste stå i frysen några timmar innan man ska äta den. Imorgon kommer den smaka helt fab! Köpte hallon som jag kan äta till, mumma!

Nu ska jag faktiskt sova, har en ansträngande dag framför mig imorgon så...

Gonattpuss på er mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0