diggiloo-diggiley

Har en liten bloggsvacka för tillfället känner jag...

Den här helgen har varit slitsam... 
I fredags jobbade jag, skulle bara åka hem men tyckte det var tråkigt så jag tog mig till Skrapan.
Där befann sig B och hennes pojkvän+vänner, vi snackade lite skit och sen gick jag och B iväg för att käka, handlade lite chips och grejer på vägen tillbaka. Vi hängde i soffan, kollade Idol och käkade lite chips hela kvällen. Roade oss kungligt med datorerna också.
Klockan blev massor och jag insåg att jag inte skulle orka åka hemåt, så jag somnade på den gigantiska uppblåsbara sängen.
Väckte efter några timmar av KTH:aren och hans vänner som ramlade in lite smått onyktra. De somnade men jag kunde såklart inte sova förrän efter ett tag. Vaknade vid 9 när B gick till jobbet. Resten av dagen spenderades i "sängen" med grabbsen, kollade på filmer, drack alkohol och hade det riktigt bra. Till slut pallrade jag mig hem, somnade, sov 2 timmar, duschade, fixade till mig och drog sedan till Zinken till Ava och Elli. Där blev det en hel del alkohol, vid tolv drog vi till Zipper, köade ett tag, kom sedan in och hann dricka väldans mycket på typ 45 minuter. Jag drog vid 01.45 och mötte upp 2 stycken som jag tidigare på dagen hängt med. Vi gick till Grodan och hann dricka en sjuuuukt god Mojito, jag döör! Sen blev det taxiresa ut på landet, till typ Värmdö: Full som en kastrull och väldigt lite sömn blev det den natten. Vaknade såklart ganska tidigt, låg i soffan hela dagen, såg filmer och var bakis, men hade en skön bakisdag.
Vid 16 var det dags att röra sig hemåt, tog buss intill SLussen och sen tuben, sov heela tuben hem. Köpte kebab och gick och lade mig, DÖD. Somnade 20,00, totalt slut.
Är fortfarande helt slut, så idag blir det också till att sova tidigt. Börjar 8 imorgon. Längtar till torsdag då jag ska sova lite mer för då är jag ledig!

Min "walk-of-shame" i dessa igår var inte nådig kan jag lova.

Nu ska jag äta och sedan fixa klart tvätten. Efter det blir det sängen tidigt igen.

Inatt visas nya Heroes i USA. Finally. Härligt med ett nytt avsnitt imorrn. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0