Happy B-day


Grattis bloggen! I efterskott. Min lilla blogg fyllde i söndags ett år. Hurra för den.

Som tur är så har jag inte känt någonting av sjukan idag, kanske lite i halsen men inget farligt. Phew.

Jobbat som en tok idag igen. Ätit en massa också, måste faan ge mig snart med det där alltså. Inte bra, inte bra.

Igår kväll fick jag en släng av min dödsångest igen. Får såhär ibland, tror fan att sist jag fick det var vid denna tid på året också. Jag klarar helt enkelt inte av detta land på hösten/vintern. Börjar tänka på att jag ska dö och då kommer panikångesten. Får svårt att andas och vill bara gråta. Usch. Jag vill inte. Det är så oändligt och omöjligt att tänka sig men ändå känns det så fruktansvärt. Blir helt yr i huvudet. Måste slå bort tankarna på en gång. Jag hatar den där känslan jag får i kroppen när det blir såhär. Varför är jag såhär? varför så jobbigt? Det är nog kontrollbehovet i mig som spökar. Jag har noll kontroll över vad som händer sen. Det gör mig livrädd. Usch.

Behöver någonting att glädjas ordentligt över. Må det ske inom en snar framtid. Så dessa hemska tankar grävs ner djupt.

Mmm okej. Dags att sova nu. Behöver min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0