I held on to something that was never mine

Amen gissa vad...  
Jag har ont i min hals och i kroppen. Igen. Tänk att...  Jag har verkligen jordens sämsta immunförsvar. Hoppas detta är borta när jag vaknar imorrn bitti, för jag har varken tid, råd eller lust att vara sjuk just nu.
Det har jag väl aldrig iochförsig.

Förra veckan gick snabbt. Gjorde väl inte så mycket.

På onsdagen gick jag och skulle lämna tillbaka en klänning jag köpte någon dag innan. Kom såklart ut med dessa istället


Sjukt snygga stövlar. för typ 700 spänn, helt okej tycker jag.

På onsdagen drog jag iväg sent och kom hem nån gång mitt på dagen på torsdagen. Handlade grejer till fredagens mojitopartaj.

Fredagen var galen på jobbet, massor av folk, tvingades jobba över en halvtimme, sen stressade jag till Skrapan. Tog en dusch och fixade till mig och sen blev det mojitos för hela slanten. B är ju en gammal van bartender så de blev fantastiska, dock såg de mer ut som Rom & Cola med mynta i, vi körde på något mörkt socker, därav den konstiga färgen. Men inte gjorde det något. Hällde i oss en flaska rom + diverse annat. Drog ut på krogen sent, vilket i princip hade kunnat skippats, vi behövde inte en droppe mer att dricka, men men. Hann vara ute en timme eller nåt, sen åt vi fyllemat på Donken och ramlade hemåt. Fick trevligt nattsällskap på den gigantiska uppblåsbara madrassen.

Dagen efter var vi förvånade över att vi lyckats ta oss hem. Eller att vi lyckades gå ut också för den delen. Vaknade mindre pigg, hällde i mig Pommac och sen låg jag och B i "min" säng och kollade Transformers. B och KTH:aren har fixat projektor så de har en liten biosalong, helt underbart! Vi kollade även I am Legend sedan, och självklart har jag drömt mardrömmar sedan dess... Fast den var helt okej, bara det att jag gick sönder när hunden dog.
Till slut skrek min mage efter mat så vi gick iväg till Harem för att käka pizza. Där utanför stod the Batmobile, kolla!

KTH:aren och hans vänner dök upp och gjorde oss sällskap till maten. Sjukt seg var jag och efter maten var jag tvungen att åka hem till mina älsklingar. Spenderade kvällen i soffan med dom, Heroes, Cola och chips typ. Såg även Skavlan från fredagen och njöt. Henrik Schyffert och Jay-Z, kan det bli bättre?

Igår jobbade jag, och jävlar i min lilla låda vad vi hade att göra. Sjukt skoj. Helt slut när jag stämplade ut kl.19.

Jobbar kortvecka denna vecka, skönt. Behöver en lugn avslappnad helg, så det ska jag unna mig kommande helg.

Bajs bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0