Pimp my ear

Glömde lägga upp en bild på mina nya tunnlar...

En fördel nu är att jag kan ha vanliga större örhängen, typ ringar igenom tunnlarna. Hade jättefina i fredags som jag tappade bort. Fattar inte, jag tappar aldrig bort något, lade väl dom på något smart ställe där på natten på fyllan.

Köpt en ny klänning som jag hade i fredags. Hela klänningen är svart spets, med en tunn svart underklänning. Ryggen är helt öppen, med spänne i nacken, så BH finns inte på kartan. Lite krångligt eftersom den är genomskinlig, men jag har ett trick som funkar alldeles utmärkt. Väldigt nöjd med min fina blåsa. Den ska få följa med på Boostergalan i slutet av Oktober.

Nu ska jag sova, känns som jag har feber. Gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0