svininfluensa mig hit och svininfluensa mig dit, suck

Alltså, jag har ju egentligen inte en aning, jag kan bli totalt lurad, vad vet jag.
Annars, Hur svårt kan det vara?
Jag börjar så smått lessna nu, efter lite väl lång tid. Ja jag vet omständigheterna och att dom är som dom är. Men jag känner att jag lessnar om inget händer typ väldigt snart.

Ava älskling, mobilen jag köpt är Röd. Red baby, Red!

Vad är fel med blogg.se? sjukt segt både igår och idag, irriterande...

Och så är jag less på att höra och läsa om svininfluensan hela tiden. Ja, jag vet att man kan dö och ja, jag vet att man inte ska gå till jobbet. Vad mer behöver jag veta?!
Folk i miljoner dör för fan varje sekund, men oj vad synd det är om oss för vi kanske får svininfluensan.
Visst är det en förjävla tråkig sjukdom, men kom igen, nu räcker det väl...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0